Cum să pliați o inimă de hârtie

Inimile de hârtie pliate sunt excelente pentru decorațiunile Zilei de Valentine sau daruri drăguțe pentru cei dragi. Puteți face cu ușurință propriile inimi de hârtie folosind doar foi pătrate de hârtie. Deveniți un expert absolut. Luați-vă Origami curs!

Pași

Metoda 1 din 2:
Efectuarea unei inimi de origami
  1. Imagine intitulată Fold O Hârtie Heart Pasul 1
1. Pliați o bucată de hârtie pătrată în jumătate în diagonală și apoi desfaceți-o. Începeți cu hârtia întoarsă, așa că arată ca un diamant. Apoi, pliați punctul de sus în jos, astfel încât să atingă punctul de jos. Crează și apoi se desfășoară.
  • Dacă nu aveți o bucată de hârtie pătrată, tăiați o bucată obișnuită de hârtie într-un pătrat cu foarfece.
  • 2. Pliați pătratul în jumătate în diagonală de la stânga la dreapta și apoi desfaceți-l. Doriți să pliați punctul stâng, așa că atinge punctul potrivit. Crează și apoi se desfășoară.
  • Când ați terminat, ar trebui să existe 2 semne de cremă perpendiculare pe pătratul de hârtie.
  • 3. Îndoiți punctul de sus în centrul hârtiei. Păstrați hârtia întoarsă, așa că arată încă un diamant. Punctul de sus ar trebui să atingă centrul hârtiei în care se intersectează cele două cremuri perpendiculare. Creează ori.
  • 4. Pliați punctul de jos până la marginea superioară a hârtiei. Punctul inferior trebuie să atingă centrul marginii superioare. Creează ori.
  • 5. Împingeți colțurile din stânga jos și dreapta până la marginea superioară a hârtiei. Colțurile ar trebui să atingă mijlocul marginii, în același loc în care ați pliat punctul de jos în ultimul pas. După ce trageți colțurile, creați faldurile.
  • În acest moment, pătratul de hârtie trebuie să înceapă să arate ca o inimă.
  • 6. Răsturnați hârtia peste și pliați punctele de a le ascunde. În primul rând, îndoiți punctele stângi și drepte spre mijlocul hârtiei. Apoi, pliați primele 2 puncte în jos spre mijlocul hârtiei. Nu pliați punctul de jos.
  • Acum, inima ta de hârtie este terminată! Flip-o din nou pentru a vedea cum arată.
  • Metoda 2 din 2:
    Efectuarea unei inimi 2-D
    1. Plătiți o bucată de hârtie pătrată în jumătate orizontal și apoi desfaceți-o. Începeți cu hârtia pe o suprafață plană în fața dvs. Apoi, pliați marginea superioară în jos, astfel încât să atingă marginea inferioară. Crează și se desfășoară.
    • Dacă nu aveți o bucată de hârtie pătrată, utilizați foarfece pentru a tăia o foaie regulată de hârtie într-un pătrat.
  • 2. Pliați hârtia în jumătate vertical și apoi desfaceți-o. Aduceți marginea stângă a hârtiei, așa că atinge marginea dreaptă. Crează și se desfășoară.
  • 3. Pliați hârtia în jumătate în diagonală în ambele sensuri, desfășurându-l după fiecare ori. În primul rând, aduceți colțul din stânga sus în jos, astfel încât să atingă colțul din dreapta jos. Crează și se desfășoară. Apoi, aduceți colțul din dreapta sus, astfel încât să atingă colțul din stânga jos. Crează și se desfășoară.
  • În acest moment, ar trebui să existe 4 creșe lungi pe bucata de hârtie pe care totul le intersectează în centru.
  • 4. Îndoiți marginile de sus și de jos în centru și apoi desfaceți-le. Pliați ambele marginile, astfel încât acestea să se întâlnească în centru de-a lungul creasei orizontale. Creează ambele pliuri și apoi desfaceți-le.
  • 5. Pliați marginile stângi și drepte în centru și apoi desfaceți-le. La fel ca și cum ați făcut cu marginile de sus și de jos, aduceți marginile stângi și drepte împreună, astfel încât să se întâlnească în centrul hârtiei. Creează ambele pliuri și apoi desfaceți-le.
  • 6. Rotiți hârtia și pliați punctele de sus și de jos spre centru. Vrei să rotești hârtia astfel încât să pară un diamant. Aduceți punctul de sus pe diamant în jos și punctul de jos în sus, astfel încât acestea să atingă în centru de-a lungul creasei. Creează faldurile. Nu le desfaceți.
  • În acest moment, hârtia ar trebui să aibă 6 puncte.
  • 7. Pliați toate cele 6 puncte pe hârtie în centru și apoi aplatizați-l. Pliați punctele stângi și drepte spre centrul hârtiei. În același timp, pliați primele 2 puncte până la centru de-a lungul cremurilor diagonale existente. Îndoiți partea de jos 2 puncte până la centrul de-a lungul cremurilor diagonale existente. Creează faldurile și nu le dezvăluie.
  • Pentru a aplatiza hârtia, pliați-o în jumătate orizontală, astfel încât marginile de sus și de jos se îndepărtează de dvs. Cresterea pliată ar trebui să fie orientată spre tine.
  • Odată ce hârtia este aplatizată, va începe să arate ca o inimă.
  • 8. Valea-Fold și apoi Mountain-Fold Punctul stâng. Valea pliere este atunci când pliați un punct spre dvs., în timp ce plierea montană este atunci când pliați un punct departe de dvs.
  • În primul rând, înaintea valei din stânga spre mijlocul hârtiei și creați pliul.
  • După ce faceți ca valea, dezvăluiți-o și pliați de munte în spatele hârtiei de-a lungul creasei pe care tocmai ați făcut-o. Crează din nou și se desfășoară.
  • Imagine intitulată Fold O Hârtie Heart Pasul 15
    9. Întoarceți hârtia astfel încât să vă confruntați cu creasta de la ultimul fold. Țineți hârtia cu ambele mâini, astfel încât să aveți o mână pe fiecare parte a creanței pe care o priviți.
  • 10. Trageți părțile laterale ale hârtiei până când puteți vedea o cremă în formă de pătrat. Cresterea în formă de pătrat ar trebui să fie aproape de centrul hârtiei, chiar unde ați pliat punctul stânga 2 pași în urmă.
  • Ar trebui să existe 2 creșe perpendiculare care se intersectează în centrul pătratului.
  • Imagine intitulată Fold O Hârtie Heart Pasul 17
    11. Mountain-fold părțile laterale ale pătratului și apoi apăsați împreună. Amintiți-vă, plierea de munte este locul în care vă îndepărtați de dvs. Odată ce ați făcut 4 pliuri de munte - 1 de-a lungul fiecărei părți a pătratului - apăsați partea stângă și dreaptă a pătratului împreună pentru a aplatiza hârtia.
  • Când apăsați împreună partea stângă și cea dreaptă, pătratul trebuie să se îndoaie în sine, astfel încât acesta este ascuns în interiorul hârtiei aplatizate. Dacă nu, ajutați-o de-a lungul apăsând în josul centrului cu degetul.
  • 12. Rotiți hârtia și plierea montană cele 3 puncte din partea stângă. În acest moment, ar trebui să vă îndreptați din nou fața hârtiei.
  • Muntele pliante de 3 puncte departe de tine le va ascunde și netezi marginile hârtiei, astfel încât inima ta să fie rotunjită.
  • 13. Repetați pașii 10-16 cu partea dreaptă a hârtiei. De data aceasta, valea și montană punctul potrivit în loc de punctul stâng. Găsiți crearea în formă de pătrat în partea dreaptă a hârtiei, puneți-o înăuntru, așa că este ascunsă și plia de munte 3 puncte pentru a rotunde marginile inimii voastre.
  • Odată ce ați terminat partea dreaptă, inima dvs. este terminată!
  • Video

Prin utilizarea acestui serviciu, unele informații pot fi împărtășite cu YouTube.

Lucrurile de care veți avea nevoie